زندگی به رنگ خدا

انسان رنگ پذیر است و چه بهتر که رنگ خدایی داشته باشد
زندگی به رنگ خدا

انسان ذاتا رنگ پذیر است و هر رنگ را می‌پذیرد و چه بهتر که رنگ خدایی داشته باشد
"صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً" چرا که انسان خلیفه خدا است "قالَ رَبُّکَ لِلْمَلائِکَةِ إِنِّی جاعِلٌ فِی الْأَرْضِ خَلِیفَةً"

آخرین نظرات

زندگی به رنگ خدا

انسان رنگ پذیر است و چه بهتر که رنگ خدایی داشته باشد





پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

هدف افرینش

بنده‌ای من. شما را آفریدم تا
من را برای سپاس و شکر گذاری از نعمت‌های بیکران که به شما بخشیدم؛ عبادت نمایی «و ما خلقت الجن والانس الّا لیعبدون»
برای اینکه در این آزمایشگاه کره خاکی با انتخاب راه درست از نادرست به کمال  برسی «خلق الموت و الحیاة لیبلوکم ایّکم احسن عملا»
آفریدم تا زمین و جهان را آباد نمایی «هو انشأکم من الارض واستعمرکم فیها»
آفریدم تا شما را با رحمت خاص خود هدایت نمایم «الّا من رحم ربّک ولذلک خلقهم»

 

برگرفته از: چهار صد نکته از تفسیر نور؛ محسن قرائتى‏

نظرات  (۵)

زیباست
پاسخ:
چشم و فکرتان زیباست
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۳ محمد حسین ظرافتی
سلام
وبلاگ خوبی دارید.
میتوانیم وب هم را دنبال کنیم.
پاسخ:
سلام دنبال شدید
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
سلام
دنبال شدید
متشکرم.
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۷ سیّد محمّد جعاوله
سلام
خدا قوت
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۱ مهندس رضا عباسی
سلام
دوست دارم اگه ممکنه همدیگه رو دنبال کنیم
ممنون
پاسخ:
سلام الان دنبالت می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی