زندگی به رنگ خدا

انسان رنگ پذیر است و چه بهتر که رنگ خدایی داشته باشد
زندگی به رنگ خدا

انسان ذاتا رنگ پذیر است و هر رنگ را می‌پذیرد و چه بهتر که رنگ خدایی داشته باشد
"صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً" چرا که انسان خلیفه خدا است "قالَ رَبُّکَ لِلْمَلائِکَةِ إِنِّی جاعِلٌ فِی الْأَرْضِ خَلِیفَةً"

آخرین نظرات

زندگی به رنگ خدا

انسان رنگ پذیر است و چه بهتر که رنگ خدایی داشته باشد





جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

ریشه اشتباهات

 

 

اگر نگاه به صفحات حوادث روزنامه‌ها بیاندازیم می‌بینیم که افراد با کمی بی دقّتی در زندگی شان دچار چه اشتباهات شده است که بعد از افتادن در دام پلیس و اظهار پشیمانی می‌کنند و می‌گویند گاش هیچ وقت فلان کار را نمی‌کردند و یا با فلانی دوست نمی‌شدند و یا کاش کمی صبر می‌کردند و یا با کسی که تخصص در این زمینه داشت مشورت می‌کردند و یا در باره این مسئله بیشتر جستجو می‌کردند و از افراد با تجربه می‌پرسیدند و ای کاش و ای کاش و ای کاش.. که پر است زندگی ما از این ای کاش­ها.

 

و اگر بخواهیم سری به صفحات پرونده‌های آخرت بزنیم باز گزارشات وحیانی نشان می‌دهد که در قیامت نیز پی به اشتباهات زندگی دنیایی‌مان بریم و آرزو می‌کنیم که ای‌گاش خدا فرصت دوباره می‌داد و خودمان را اصلاح می‌کردیم و یا درسبک زندگی مان کمی رنگ خدایی می‌دادیم، و ای کاش با فلانی دوست می‌شدم و با فلانی دوست نمی­شدم. و هزاران ای کاش های که دیگر سود به زندگی مان ندارد.

 

 

و اگر بخواهیم در زندگی دنیایی و اخروی مان گرفتار مشکلات ناشی از اشتباهات و بی­دقتی مان نشویم باید به ریشه یابی اشتباهات مان پرداخته و از راهکارهای برون رفت از آن را بیابیم؛ تا در پیچ و خم های زندگی کمتر لغزش داشته باشیم. این تحقیق به گوشه از ریشه یابی و راه های برون رفت از مشکلات رایج در زندگی روز مره ما پرداخته است.

 

 

اگر دوست دارید این مقاله را بخوانید به لینک زیر سر بزنید و یا دانلود نمایید

خواندن در سایت انجمن فرهنگی یاسین 

 

دانلود از سایت دانشوران حوزه علیمه قم ریشه اشتباهات ما در زنده گی و راه های برون رفت از آن

نظرات  (۱)

۲۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۰ سیّد محمّد جعاوله
سلام
احسنت
مطلب خوبی بود
ممنون.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی